VALORILE COMPANIEI
1. Orientarea către client.
Clientul este cel mai important, clientul este în centrul acţiunilor noastre. Relaţia cu clientul este
principalul motor al succesului.
2. Lucrul în echipă.
Oamenii fac diferenţa, felul în care aleg să lucreze împreună şi măsura în care recunosc
interdependenţa obiectivelor individuale şi baza comună a obiectivelor fundamentale.
3. Calitatea produselor şi serviciilor
Produsele fac un client să fie mulţumit, serviciile fac un client să fie loial.
4. Încredere. Stabilitate, siguranţă, predictibilitate
Un furnizor pe care te poţi baza. Ne onorăm întotdeauna promisiunile.
5. Inovaţie.
Adaptabilitate la nevoile în schimbare ale unei pieţe în schimbare. Introducerea facilă a modificărilor ,
disponibilitate în a adopta cu uşurinţă noul.
MISIUNE
Misiunea 3A conţine principiile fundamentale de urmărit în activitatea curentă operaţională a
companiei. Principiile astfel definite sunt să creştem vânzările în mod profitabil pentru a atinge obiectivele de
dezvoltare şi profitabilitate stabilite de acţionari, să fim cel mai bun angajator din industrie în ceea ce priveşte
salarizarea, pachetul compensatoriu şi beneficiile, şi să avem cel mai ridicat ritm de creştere prin asigurarea
satisfacţiei clienţilor existenţi şi achiziţie agresivă de clienţi noi.
VIZIUNE
Viziunea 3A este definiţia succesului pe termen lung. Astfel, 3A inţelege să fie un colaborator de
încredere pentru angajaţii săi, stabilindu-şi ca prioritate satisfacţia acestora, oferind un loc de muncă stabil,
prietenos şi profesional, contribuind astfel la dezvoltarea individului atât din punct de vedere profesional, cât şi
personal. În al doilea rând 3A îşi propune să fie un furnizor de încredere, construind relaţii durabile bazate pe
respect reciproc, avantaj mutual şi profesionalism, depăşindu-le aşteptările cu fiecare ocazie disponibilă. În al
treilea rând 3A va fi un partener solid pentru furnizori şi acţionari, operând afacerea în condiţii de sanitate
financiară, protejând interesele funizorilor şi acţionarilor noştri şi construind parteneriate menite a asigura
satisfacţia părţilor . Nu în ultimul rând 3A va fi un membru activ al societăţii româneşti aratând responsabilitate
şi implicare în zonele în care va putea face diferenţa prin atitudine şi acţiuni.
|